Toiminta-avustukset 2019

Sulasolin Helsingin piiri ry jakaa tuttuun tapaan jäsenkuoroilleen toiminta-avustuksia Helsingin kaupungilta saaduista määrärahoista. Avustushakemukset tulee jättää sähköisenä verkkolomakkeena.

Sähköinen lomake löytyy tästä.

Lomake tulee täyttää ja tallentaa verkkopalvelussa viimeistään 15.5.2019. Myöhästyneitä lomakkeita ei oteta käsittelyyn. Lomaketta ei tarvitse allekirjoittaa eikä lähettää erikseen postitse. 

Mikäli lomakkeen täyttämisessä on ylitsepääsemättömiä teknisiä ongelmia, vastaavat tiedot voi toimittaa Sulasolin Helsingin piirille sähköpostilla tai postitse paperiversiona. Toivomme kuitenkin tietojen ilmoittamista ensisijaisesti sähköisellä lomakkeella.


Lomakkeella tulee ilmoittaa kuoron toimintatiedot vuonna 2018 toteutuneen mukaisesti ja niiden tulee vastata yhdistyksen vuosikertomus- ja tilinpäätöstietoja. Tietoja kuluvan ja tulevien vuosien toiminnasta ja pitkän tähtäimen suunnitelmasta voi ilmoittaa Muita tietoja toiminnasta -kohdassa lomakkeen lopussa, mutta ne eivät vaikuta myönnettävän avustuksen suuruuteen.

Kaikki lomakkeen kentät (myös muut kuin pakolliseksi merkityt) vaikuttavat myönnettävän avustuksen suuruuteen, joten lomake kannattaa lähettää mahdollisimman huolellisesti täytettynä. Kaikki tiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Lomakkeen voi myös täyttää osissa. Tallenna lomake -painike lähettää ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen linkin, jonka kautta tietoja pääsee muokkaamaan ja tulostamaan lomakkeen omaan arkistoon. Tietoja ei kuitenkaan voi muokata enää 15.5.2019 jälkeen. Tarkista, että sähköpostiosoite on varmasti oikein ennen kuin tallennat lomakkeen.

Lomakkeen lisäksi Sulasolin Helsingin piirille tulee toimittaa kuoroyhdistyksen vuosikertomus tai muu selvitys edellisen vuoden toiminnasta sähköpostilla helsingin.piiri@sulasol.fi.

Lisätietoja:
Sulasolin Helsingin piiri ry
helsingin.piiri@sulasol.fi